Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΜΟΝΟΠΡΑΚΤΟ Ε΄ΟΜΑΔΑΣ

Τίτλος: «Ένα όνειρο» Αφηγητής: Η ιστορία διαδραματίζεται στα πλαίσια μιας καθημερινής οικογένειας. Μια κοπέλα, η Ανδριάνα, ο αδελφός της, ο Χάρης και ο πατέρας τους. Ένας παραδοσιακός Έλληνας πατέρας που δουλεύει νυχθημερόν για να δει τα παιδιά του στο μέλλον σε μια κοινωνικά αποδεκτή θέση. Το απόγευμα, λοιπόν, εκείνο η Ανδριάνα, η μεγάλη κόρη, δέχθηκε ένα χαρμόσυνο τηλεφώνημα… Ανδριάνα: Χάρηηηη! Έλα, έλα! Χάρης: Έλα, πες γρήγορα, γιατί διαβάζω φυσική! Ανδριάνα: Ο Γιώργος από την τάξη μου μου είπε για ένα πάρτυ σε ένα club και θέλει να τραγουδήσω… Πώς θα το πω στον μπαμπά; Χάρης: Ρε, φοβερή ευκαιρία! Άστο πάνω μου. Κάτι θα κάνω! Αφηγητής: Καθώς τα 2 αδέλφια προσπαθούνε να βρούνε διάφορους πιθανούς τρόπους να το πούνε στον πατέρα τους, η πόρτα ακούστηκε και ο πατέρας μπήκε μέσα, μετά από μία ακόμη κουραστική μέρα. Ανδριάνα: Χάρη!! Τσακίσου! Ήρθε ο μπαμπάς! Πατέρας: Χάρη, Ανδριάνα; Χάρης: Η Ανδριάνα διαβάζει μπαμπά. Θέλω να σου πω κάτι. Έχεις χρόνο; Πατέρας: Άντε, πες μου. Χάρης: Θυμάσαι τον Γιώργο, τον φίλο της Ανδριάνας; Πατέρας: Αυτόν τον υποτιθέμενο rockstar; Τι έγινε με αυτόν; Χάρης: Είπε στην Ανδριάνα να τραγουδήσει σε ένα πάρτυ. Πατέρας: Άντε, πάλι τα ίδια; Ανδριάνα, έλα εδώ! Αφηγητής: Η Ανδριάνα φανερά εκνευρισμένη, αποφασίζει να αντιμετωπίσει τον πατέρα της. Πατέρας: Πάλι τα ίδια αρχίσαμε; Δεν σου είπα να κόψεις την παρέα με τέτοια άτομα; Ένα όνειρο έχω κι εγώ να σε δω γιατρό! Γιατί θες να το καταστρέψεις; Ανδριάνα: δεν μπορεί να περνάει συνέχεια το δικό σου! Είναι η ζωή μου, δεν θα κάνω εγώ ό,τι ήσουν εσύ ανίκανος να κάνεις εσύ! Χάρης: μπαμπά, άκουσε! Πατέρας: Εσύ σταμάτα! Πολλά σου έχω μαζεμένα κι εσένα. Άντε, μην αρχίσω! Ανδριάνα: Ξέρεις, τι; Μόνο ο αδελφός μου με καταλαβαίνει. δεν πρόκειται να καταστρέψω τα όνειρά μου ούτε για σένα ούτε για κανέναν! Αφηγητής: Η Ανδριάνα νευριασμένη πηγαίνει στο δωμάτιό της και ο Χάρης την ακολουθεί. Την ώρα που ανοίγει η πόρτα ακούγεται… Πατέρας: Όταν τα θαλασσώσεις και δεν θα έχεις να φας με αυτά που θες να κάνεις στη ζωή σου, εγώ δεν θα είμαι εδώ να σε ταϊζω! Αφηγητής: Κλείνοντας την πόρτα ο Χάρης κάθεται δίπλα της, έτοιμος να την στηρίξει όπως πάντα. Την συμβουλεύει να κάνει ό,τι λέει η καρδιά της. Ανδριάνα: Θα το κάνω! Σ΄ευχαριστώ πολύ Χάρη! Χάρης: Καλή επιτυχία! Να ξέρεις πως ό,τι και να γίνει, θα είμαι περήφανος για σένα! Αφηγητής: Η Ανδριάνα με τη βοήθεια και στήριξη του Χάρη, έφυγε από το σπίτι και πήγε να πραγματοποιήσει το όνειρό της. Ενωμένα τα δύο αδέρφια αντιστάθηκαν και καταπάτησαν την πατρική εξουσία! Μέσα στον επόμενο κιόλας χρόνο, η Ανδριάνα είχε υπογράψει συμβόλαιο με μια μεγάλη δισκογραφική εταιρεία και ο Χάρης τη στήριξε σε κάθε της βήμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: