Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΜΟΝΟΠΡΑΚΤΟ Γ΄ΟΜΑΔΑΣ

Βρισκόμαστε στην Ελλάδα του 18ου αιώνα όπου επικρατούσε ο τουρκικός ζυγός. Στη σκηνή αυτή παρακολουθούμε πως ήταν ο θεσμός της οικογένειας.. Πατέρας: Γυναίκα, φώναξε τα παιδιά. Θέλω να τους μιλήσω! Γυναίκα: Μάλιστα, άντρα μου! ( η γυναίκα φωνάζει τα παιδιά). Παιδιά: Ορίστε πατέρα, τι θέλετε; Πατέρας: Πρέπει να σας μιλήσω για το πώς πρέπει να πολεμήσετε όταν έρθει η ιστορική στιγμή της επανάστασης! Γυναίκα: Μα τι είναι αυτά που λες άντρα μου στα παιδιά; Είναι πολύ νωρίς για πέφτει λόγος για το τι θα πω εγώ με τα παιδιά μου! Δούλη: Δίκιο έχει η κυρά, αφέντη μου! Πατέρας: Ποιος σου έδωσε εσένα το δικαίωμα να μιλάς. Πήγαινε μέσα αμέσως! Δούλη: Μάλιστα αφέντη! (Η δούλη πηγαίνει στην κουζίνα0 Γυναίκα: Μην της φωνάζεις έτσι άντρα μου! Από μικρό κοριτσάκι την έχουμε μαζί μας! Πατέρας: θα μιλάω όπως θέλω: Είμαι ο άντρας του σπιτιού και δεν δέχομαι από τα θηλυκά νε μου μιλάνε έτσι! Τράβα τώρα αμέσως μέσα, πριν βγάλω το ζωνάρι μου και σε μαυρίσω!

Δεν υπάρχουν σχόλια: