Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΜΟΝΟΠΡΑΚΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ Γ΄ΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ "ΘΕΑΤΡΟ" ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ " ΜΟΡΦΕΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ. ΣΧΕΣΗ ΥΠΟΤΑΓΗΣ Ή ΑΝΑΤΡΟΠΗ;" Α΄ΟΜΑΔΑ

ΟΜΑΔΑ Α Πρωταγωνιστές: Μητριά (Μαρίκα) Πατέρας (Ανδρέας) 2 παιδιά (Άντζελα, Πηνελόπη) Πηνελ: Μπαμπά! Μην την παντρευτείς… (1 χρόνο μετά) Μαρίκα: Πηνελόπη, το βράδυ περιμένουμε εκλεκτούς καλεσμένους. Το σπίτι πρέπει να είναι στην εντέλεια. Άντζελα: Μαμά! Ο μόδιστρος τι ώρα θα έρθει; Πηνελ.: Θα μπορούσα να έχω κι εγώ ένα φόρεμα; Το δικό μου έχει σκιστεί. Μαρίκα: Αφού έτσι κι αλλιώς πιάτα θα πλένεις, δεν έχεις ανάγκη από φορέματα… (Η Πηνελόπη θλιμμένη πήγε στον πατέρα της) Πηνελ.: Πατέρα, τι της έχω κάνει και μου φέρεται με αυτόν τον τρόπο; Ανδρ.: Μη μιλάς έτσι για τη μητριά σου, αυτή κάνει ό,τι μπορεί. Πηνελ.: Ναι, κάνει ό,τι μπορεί για να με μειώσει και να ανυψώσει τη δική της κόρη. (Το βράδυ, η ώρα του δείπνου) Πηνελ.: (σκέφτεται) Πρέπει να κάνω κάτι για να καταλάβει ο πατέρας μου τι είναι πραγματικά αυτή που παντρεύτηκε… Μαρίκα: Πηνελόπη καλή μου φέρε το φαγητό στο τραπέζι! Πηνελ.: Μάλιστα μητέρα. (καθώς πλησιάζει η Πηνελόπη με τα πιάτα στα χέρια, προσποιείται ότι γλιστράει και έπεσε η σούπα στο καινούργιο φόρεμα της μητριάς). Μαρίκα: ΑΠΡΟΣΕΚΤΗ! Δεν βλέπεις μπροστά σου και μας γελοιοποιείς μπροστά στους καλεσμένους μας; (Η Μαρίκα τη χαστουκίζει). Ανδρ.: Πώς τολμάς και χτυπάς την κόρη μου; Δεν σου επιτρέπεω! Εσύ και η κόρη σου έξω από το σπίτι μου αμέσως! Μαρίκα: Μα πώς, πώς; Άντζελα: Πατέρα, δεν το ήθελε. Κι εσύ Πηνελόπη συγχώρεσέ την και εγώ θα σου δώσω όλα τα φορέματα. Ανδρ.: Δεν σας έχουμε ανάγκη, είπα, έξω… Μαρίκα: Φεύγουμε… (την επόμενη μέρα). Ανδρ.:Κόρη μου, τελικά είχες δίκαιο, έπρεπε να σε είχα πιστέψει από την αρχή. Πηνελ.: Δεν πειράζει πατέρα, σημασία έχει ότι κατάλαβες ποια ήταν πραγματικά! ΤΕΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: