Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

Β΄ΟΜΑΔΑ- ΚΕΙΜΕΝΟ "ΕΡΩΤΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ"


Η δεύτερη ομάδα είχε να γράψει δύο υποθετικούς διαλόγους. ΟΜΑΔΑ Β΄ ΥΠΟΘΕΤΙΚΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ Α. ΠΑΤΕΡΑ-ΚΟΡΗΣ Πατέρας: Κόρη μου, θέλω να σου ανακοινώσω κάτι. >Κόρη: Τι θέλεις να μου πεις πατέρα; Είναι κάτι σημαντικό; Πατέρας: Ενδιαφέρεται κάποιος άντρας για εσένα. Κόρη: ποιος ακριβώς πατέρα; Πατέρας: συναντήθηκα με τον πατέρα του νέου που μένει στην γειτονιά μας και αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σε γάμο. Τι γνώμη έχεις ; Κόρη: Πατέρα δέχομαι την πρόταση .Είναι εξαιρετικός νέος και τον θέλω για άντρα μου. Β. ΔΥΟ ΠΑΤΕΡΩΝ Πατέρας κόρης:Ποιος ο λόγος της επίσκεψής σας; Πατέρας γιου: Θέλω να σας ανακοινώσω κάτι ευχάριστο .Ο γιος μου ζητά το χέρι της κόρης σου . Πατέρας κόρης: πολύ καλό νέο, η κόρη μου, φαντάζομαι, θα χαρεί .Να την ρωτήσουμε, αν και δεν νομίζω να έχει αντίρρηση .

Δεν υπάρχουν σχόλια: