Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

Ε΄ΟΜΑΔΑ -ΚΕΙΜΕΝΟ "ΤΑ ΨΑΘΙΝΑ ΚΑΠΕΛΑ"


Εργασία αυτής της ομάδας αποτελούσε η γραφή μίας σελίδας ημερολογίου από την οπτική γωνία της ηρωίδας του έργου. ΟΜΑΔΑ Ε΄ Κηφισιά,11/12/1946 Αγαπητό ημερολόγιο, Η σημερινή μέρα δεν κύλισε έτσι όπως τη φανταζόμουν....Οι γονείς μας μας ανακοίνωσαν μία απόφαση που δεν περίμενα ποτέ πως θα συμβεί! Μας ανήγγειλαν πως οι διαδικασίες για την έκδοση διαζυγίου ήταν ήδη σε εφαρμογή. Κανένας δεν μίλησε, η σιωπή τα έλεγε όλα. Η καθεμιά μας αντέδρασε με τον δικό της τρόπο αφήνοντας να εννοηθεί ένα αναπάντητο ΓΙΑΤΙ??? Προσπαθούσα με κάθε τρόπο να καταλάβω ποιος και γιατί φταίει. Η μεγάλη αγάπη μου για τον πατέρα μου με έκανε να αμφισβητήσω κάθε επιχείρημα της μητέρας μου ως αίτιο του χωρισμού. Ο πατέρας μου ήταν τόσο αγνός, πώς μπορεί να έκανε κάτι τέτοιο που υποστηρίζει η μητέρα! Δεν ξέρω… Ένα μόνο μου μένει, να ευχηθώ η μητέρα και ο πατέρας να τα ξαναβρούν!

Δεν υπάρχουν σχόλια: