Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

ΣΤ΄ΟΜΑΔΑ- ΚΕΙΜΕΝΟ "Η ΚΥΡΙΑ ΝΤΟΡΕΜΙ"


Η ομάδα αυτή ανέλαβε να καταγράψει σε αφηγηματικό κείμενο την περιγραφή της οικογένειας της ηρωίδας και τη συμπεριφορά του πατέρα της. 6ο Φύλλο Εργασίας Εργασία 2.Κείμενο ,Η ΚΥΡΙΑ ΝΤΟΡΕΜΙ ΟΜΑΔΑ ΣΤ’ Εγώ δεν ανήκω σε πατριαρχική οικογένεια, οπότε ο πατέρας μπορεί να είναι ο επικεφαλής του σπιτιού, αλλά δεν είναι εκείνος που παίρνει τις αποφάσεις μόνος του, όχι μόνο για το τι θα κάνει οι οικογένεια, αλλά και πώς θα ανατραφούμε εμείς τα παιδιά. Συγκεκριμένα, δεν μας περιορίζει να ψυχαγωγηθούμε ή να απολαύσουμε τις χαρές της ζωής, όπως εμείς κρίνουμε. Ο πατέρας δεν έχει μεσαιωνικές αντιλήψεις για τις γυναίκες, ούτε κάνει μαρτύριο τη ζωή της μάνας μου και τη δική μου. Σε καμιά περίπτωση δεν μπορώ να χαρακτηρίζω τις απόψεις του πατέρα μου ανατολίτικες, αντιθέτως μας έδειχνε την αγάπη του και νοιαζόταν για μας, ως και οικονομικά μας βοηθούσε. Δεν χρειάστηκε να κάνω το δικό μου, μόνο και μόνο ως αντίδραση. Αντιθέτως, πήγα να σπουδάσω στο Παρίσι και δεν μετάνιωσα που γύρισα στη πατρίδα μου, την Ελλάδα, κοντά στους συγγενείς και την οικογένειά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: